Biarlah ia menjadi kenangan

 ASSALAMUALAIKUM ,

Mungkin selama ini saya ada post benda yang menjengkelkan  memang ada pon #sedardiri
saya ingin mintak maaf sebab saya manusia biasa jugak yang tak lari dari buat silap .
maafkan lah diri ini . Biarlah yang dulu menjadi kenangan , jika sakithati jangan disimpan didalam hati .Tahun ni saya spm dan hidup akan lebih mencabar dan semakin mencabar . Apa yang saya lalui selama ini mengajar saya erti kehidupan yang sementara . setiap manusia mempunyai dugaan masing masing . tapi senyumlah kerana ada hikmah disetiap apa yang berlaku . Saya tak kisah apa orang nak cakap saya apa sekali pon sebab mulut manusia mana boleh kunci selagi dia mempunyai suara , dia akan bercakap apa yang dia nak cakap . Tapi rugilah orang yang bercakap tanpa isi . Membazir air liur je kan . so keep calm and trust youself !
akhir kata , doakan saya berjaya dalam spm ini .
insya'Allah saya akan update lagi , Assalamualaikum !


dah bacer ?? tunggu aper lagy like lah write by shafiqah :D

0 comments:

Post a Comment